Is ME...><''

Is ME...><''

2010年1月15日星期五

Friend 朋友



Before i finish my secondary school...i feel that i have a lot of friend because altmost everyday have friend call me for go out play....{my school family}...i always go out with them...that is our last year secondary school...so always open party to celebrate...NOW...they all have their own thing to do...study/work/go camp...and now only i know...my friends are less...== may be after that we will know new friend...but~whatever~i hope that our friendship is forever...^^ because for me~you all are important...cant forget the happy time~

在中学的这段期间,曾经以为我的朋友很多,几乎每天都会有朋友都有朋友叫出去玩。<记得有一次,我和我的好姐妹吵架很厉害,那时我们都哭了。竟然是为了这件小到不行的事。那就是~我很久没有和他出去了,是我的错,因为他常叫我出,可是我却推了>那时我和一班我的兄弟姐妹,堆在一起,很要好。常常和他们出去。那时真的很忙+这是我们中学最后一年。所以又常开爬地庆祝。‘现在’大家各有各的忙,读书、工作,我才发现原来我的朋友不多。==或许以后我们会认识新的朋友,但是不管怎样~我希望我们的友谊是永久的。因为~朋友对我而言~是重要的~我太重感情了~哈哈~忘不了一起开心的时光~

没有评论:

发表评论